Sosial Tədqiqatlar Mərkəzi dövlət orqanlarının (qurumlarının) göstərdikləri xidmətlər üzrə keyfiyyət və məmnunluğu öyrənib. Dövlət orqanlarının (qurumlarının) göstərdikləri xidmətlər üzrə keyfiyyət və məmnunluğun qiymətləndirilməsi Analitik Hesabat “Korrupsiyaya qarşı mübarizənin gücləndirilməsinə dair 2022-2026-cı illər üçün Milli Fəaliyyət Planı”nın Tədbirlər Planının 4.9-cu yarımbəndinə əsasən hazırlanıb. Bu barədə STM-in konfrans zalında keçirilən təqdimat mərazsimində geniş məluçat verilib.
Mərkəzin İdarə Heyətinin sədri, millət vəkili Zahid Orucun moderatorluğu ilə keçirilən tədbirdə Korrupsiyaya qarşı mübarizə üzrə komissiyanın Katibliyinin rəhbəri Ramin Vəlizadə, Baş prokuror yanında Korrupsiyaya qarşı Mübarizə baş İdarəsinin Təşkilatı və İnformasiya Təminatı idarəsinin rəisi Natiq Evazov məruzələr söyləyiblər.
STM-in icraçı direktoru, işçi qrupunun rəhbəri Sahib Məmmədov sorğunun nəticələrini ineraktov formada açıqlayıb.
Məlum olub ki, STM Milli Fəaliyyət Planının Tədbirlər Planının 4.9-cu yarımbəndi üzrə əsas icraçı, 1.7.,2.4., 2.17., 5.1., 6.2., 6.9-cu yarımbəndlərdə göstərilən tədbirlər üzrə digər icraçı qurumlar sırasındadır. Mərkəz həmçinin Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 4 aprel 2022-ci il tarixli 3199 №-li Sərəncamının 2.1-ci və 2.2-ci bəndlərində nəzərdə tutulan tapşırıqları icra etməlidir.
Milli Fəaliyyət Planının Tədbirlər Planının 4.9-cu yarımbəndində “Dövlət orqanlarının (qurumlarının) göstərdikləri xidmətlərin keyfiyyətinin qiymətləndirilməsi məqsədilə rəsmi internet saytları və sosial şəbəkələr vasitəsilə mütəmadi elektron məmnunluq sorğularının keçirilməsi, bu prosesə vətəndaş cəmiyyəti institutlarının və ictimai şuraların cəlb edilməsi” tədbiri nəzərdə tutulur.
Mərkəz 2022-ci ildə əsas və digər icraçılar sırasında olduğu bütün tədbirləri icra etmiş və müvafiq məlumatlar Dövlət Nəzarəti İnformasiya Sistemində yerləşdirilmişdir. Dövlət orqanlarının (qurumlarının) göstərdikləri xidmətlər üzrə keyfiyyət və məmnunluğun qiymətləndirilməsinin əsas məqsədi Milli Fəaliyyət Planından irəli gələn vəzifələrin dövlət orqanları və təsisatları tərəfindən yerinə yetirilməsinin müəyyən edilməsi, qanunvericilik və onun tətbiqi prosesində mövcud olan problemləri öyrənməklə əhaliyə göstərilən xidmətlərin keyfiyyətinin daha da yüksəldilməsi, əhalinin məmnunluğunun artırılması üçün siyasətin müəyyən edilməsi istiqamətində təkliflər hazırlamaqdır.
Dövlət orqanlarının (qurumlarının) göstərdikləri xidmətlər üzrə keyfiyyət və məmunluğun qiymətləndirilməsi məqsədilə müxtəlif alətlərdən istifadə edilib. Qiymətləndirmə zamanı həm kəmiyyət, həm də keyfiyyət əsaslı tədqiqatlardan istifadə edilib.
Göstərilən dövlət xidmətlərinin sayı 1147, o cümlədən elektron xidmətlərin sayı 567-dir. Tədqiqata başlayarakən Dövlət Xidmətləri Portalında 139 dövlət orqanı (qurumu) üzrə 1005 xidmətin, o cümlədən 501 elektron xidmətin adı qeyd olunmuşdu. Ölkə üzrə maksimum əhatəliliyin təmin olunması üçün Naxçıvan MR və işğaldan azad edilmiş ərazilər istisna olmaqla bütün regionlar (iqtisadi rayonlar) seçmə çərçivəsinə daxil edilib.
Seçmə ümumölkə miqyasında və ayrı-ayrı parametrik göstəricilər üzrə ehtimallar irəli sürməyə imkan verəcək formada dizayn olunub. Ölkənin 14 iqtisadi rayonundan 12-si üzrə, 8-i respublika tabeli şəhər, 40-ı inzibati rayon olmaqla ümumilikdə 48 rayon və şəhərdə klasterlər müəyyən olunub. Məlumat bazasından 37 şəhər, 9 qəsəbə, 42 kənd olmaqla ümumilikdə 88 klaster xüsusi proqram vasitəsilə əhali sayına proporsional qaydada sorğu üçün seçilib.
Sorğulardada 2022-ci ilin birinci yarısı üzrə dövlət orqanlarının (qurumlarının) göstərdikləri xidmətlərdən istifadə etmək üçün müraciət edən 18 yaşından yuxarı respondentlər iştirak edib. Sorğu anketinə 10 əsas, 7 sosio-demoqrafik olmaqla ümumilikdə 17 sual daxil edilib. Sorğunun əsas suallar üzrə orta davametmə müddəti 8 dəqiqə 6 saniyə təşkil edib. Sorğu müasir texniki vasitələrdən və üsullardan istifadə edilməklə “SurveyToGo” proqramı ilə aparılıb.
Sorğunun nəticələri analitik hesabat şəklində dərc edilərək QHT-lər, media nümayəndələrinə təqdim edilib və nəticələrin ictimai müzakirəsi aparılıb.
Təqdimat mərsimində deputatların, QHT nümayəndələrinin, media təmsilçilərinin iştirakı ilə müzakirələr aparılıb, ümumilikdə sorğunun hazırlanması işi müsbət qiymətləndirilib. Çıxış edənlər vətəndaş məmnunluğunun təminatı istiqamətində problemlərin olduğunu diqqətə çatdıraraq, dövlət orqanlarının elektron xidmətlərində təkminləşdirilməyə ehtiyac olduğunu vurğulayıb və bu sahədə təkliflərini səsləndiribər.
Tədbirdə Jurnalist Ekspert Mərkəzinin sədri Ceyhun Musaoğlu da iştirak edib.
Bəsirə Həsənzadə